Biežāk uzdotie jautājumi
1. Kā var apmaksāt pasūtījumu?
Pasūtījumu ir iespējams apmaksāt:
- Veicot priekšapmaksu (pēc pasūtīšanas automātiski tiek veidots rēķins, kuru ir jāapmaksā);
- Preču saņemšanas brīdī ar bankas karti vai ar skaidru naudu.
2. Kad un cikos notiek piegāde?
Ja Jūs pasūtīsiet no 00:00 līdz 14:00, tad mēs piegādāsim Jums pasūtījumu tajā pašā dienā no 14:00 līdz 20:00.
Bet ja Jūs veiksiet pasūtījumu no 14:01 līdz 24:00, tad mēs piegādāsim preces nākamajā dienā no 14:00 līdz 20:00 (vai pēc vienošanās).
Ja kā piegādes metodi Jūs izvēlējāties Omniva Latvija, tad preces tiek piegādātas tikai pēc maksas saņemšanas (parasti tas notiek 24 stundu laikā). Pēc maksas saņemšanas mēs atsūtam preces un tās 2-5 dienu laikā tiek piegādātas uz Jūsu izvēlēto pakomātu.
3. Vai drīkst veikt pasūtījuma izmaiņas pēc tā apstiprināšanas?
Var veikt izmaiņas dažādos variantos:
- Jūs varat piezvanīt vai atsūtīt īsziņu uz mūsu veikala tālr.: +37127869766 un aprakstīt situāciju.
- Jūs varat uzrakstīt uz musu epastu - [email protected], aprakstot situāciju.
- Ja Jūs pasūtījat nevajadzīgo preci, tad varat uztaisīt jaunu pasūtījumu ar pareizām precem un komentāros pievienot, ka iepriekšējais pasūtījums tiek atcelts.
- Ja Jūs vēlaties pasūtīt vēl vairāk preces, bet iepriekšējais pasūtījums jau ir apstiprināts, tad varat veikt vēl vienu pasūtījumu un mēs to skaitīsim kā vienu. (Piegādes maksa 5 EUR apmērā netiks piešķirta, ja kopējā visu pasūtījumu summa būs augstāka par 25.00 EUR.)
Ja mums rodas jautājumi vai ir pasūtījuma izmaiņas no mūsu puses, tad mēs Jums uzrakstīsim vai piezvanīsim.